Aanbod "Gym Vereniging Geffen"

We hebben een breed aanbod van verschillende lessen voor jong en oud!

Low impact

Deze lessen zijn zeer afwisselend en het is een combinatie van kracht, flexibiliteit en coördinatie, en dit alles op muziek. Low impact is het pittige deel van de les waarbij het accent ligt op het verbeteren van het algemeen uithoudingsvermogen. Het gedeelte Pilates is meer gericht op het versterken en sterk houden van spieren. Met deze oefeningen houd je het lichaam soepel. Trainer Kris is een sportieve jongeman die ervoor zorgt dat elke les genoeg afwisseling bevat. De lessen zijn geschikt voor dames en heren (35+) die wel houden van een beetje uitdaging. Je doet mee op je eigen tempo, naar eigen kunnen. Kris geeft goede begeleiding in je houding en uitvoering tijdens de lessen.

Bootcamp

Altijd al eens willen proberen? Of gewoon zin in?

Gewoon even lekker sporten. Een uurtje knallen! Ieder op zijn/haar eigen niveau. Daag jezelf uit om elke keer dat stapje meer te zetten, je conditie op te bouwen en leniger te worden.

Jarno Verhoef is personal trainer van beroep en heeft hierdoor ook de persoonlijke aandacht die nodig is bij de bootcamp oefeningen. Een juiste houding is hierbij heel belangrijk. Oh, en spierpijn is een cadeautje van je lichaam voor het sporten!

Elke woensdagavond van 20.00 tot 21.00 uur bij de KPJ velden.

Zien we je dan?

De leeftijd binnen de bootcamp groep varieert van 19 tot 55 jaar.

Seniorengym

Onder leiding van Ria van de Sanden worden er zeer veelzijdige gymlessen voor senioren gegeven in Sporthal de Geer te Geffen. Naast een goede warming up, bevatten de lessen leuke spellen, sporten en grondoefeningen. Het accent ligt voornamelijk op het behouden van lenigheid, coördinatie en uithoudingsvermogen. Maar net zo belangrijk is het samen gezellig sportief bezig zijn. De lessen zijn geschikt voor alle senioren (55+).

Kleutergym

Enthousiaste trainsters Daphne en Mirthe geven leuke en veelzijdige gymlessen aan de allerkleinsten! Leuke sportspellen, balspellen, klimmen in de klimrekken, koprollen maken...en nog veel meer! Kinderen tussen 2,5 en 5 jaar  kunnen zich gegarandeerd uitleven tijdens deze gymlessen.

Kleuterdans

Kleuterdans wordt gegeven door Indy van Boekel. Ze is 18 jaar en woont in Geffen. Zij gaat op de zaterdagochtend lekker dansen met kids van 3,5 tot 5 jaar.

Streetdance

Laura Strik is een enthousiaste en ervaren danseres! Op donderdagavond geeft ze met veel plezier dansles aan 2 groepen kids. 1 groep voor 4-5-6  jarige en 1 groep 7- 9 jaar. Op een leuke en leerzame wijze leert zij de kids coole en stoere danspasjes, maar vooral heel veel fun staat centraal in haar les!

Hip Hop

Cecilia van Deutekom geeft Hip Hop. Ze is heel enthousiast om nog een seizoen te draaien bij GVG en Hip Hop meer bekendheid te geven als nieuwe dansstijl binnen onze vereniging! Er zijn 2 groepen, 1 groep met kinderen vanaf 6 jaar en 1 groep stoere meiden vanaf 11 jaar.

Turnen

Van een salto tot een handstand, van een radslag tot balanceren op de evenwichtsbalk, de meest uiteenlopende turnoefeningen komen tijdens de lessen voorbij. Veel kinderen zullen Marijn misschien al kennen van de gymlessen bij De Wissel. Samen met Laura, Indy en Brechje die hem tijdens de lessen ondersteunen, leert hij de kinderen in de leeftijd vanaf 6 jaar alle oefeningen die bij turnen voorkomen. Een logische opbouw in de lessen zorgt ervoor dat ze elke week iets bijleren en eerdere oefeningen goed herhalen.

Neem een kijkje op onze website voor meer info, dagen, tijden, een proefles of aanmelding. Vul het contactformulier in, en wij nemen contact op.

Op het einde van het seizoen zetten alle dansers en turnsterren een geweldig mooie show neer.
Wil jij ook stralen op het podium meld je dan snel aan!

Star  Aanmelden

Heb je interesse in één van onze lessen, of een vraag? Vul dan het contactformulier in op deze website en wij nemen contact met je op.

Star  Agenda

< Mei 2022 >