2e groep Yoga!

Datum: 09-04-2024

2e groep Yoga!

Wat een succes is Yoga bij GVG!

De aanmeldingen stromen binnen, dus starten we een tweede groep voor de hatha Yoga van Silke. Wil je ook eens ervaren hoe het is? Kom lekker een les meedoen en laat je verrassen.

De tweede groep is van 10.45 uur tot 12.00 uur in lokaal 039 van de Koppellinck, in Geffen.

Stuur een berichtje naar: gym.ver.geffen@gmail.com om je aan te melden.

YOGA Bij Sil

Met veel passie en plezier geef ik gedurende de week verschillende dynamische Hatha yogalessen. Mijn lessen zijn toegankelijk voor beginners én gevorderden. Mannen én vrouwen. Jong én oud. Het is een intensieve vorm met fysieke en mentale uitdagingen. Zonder dat je in de prestatie gaat zitten en uiteraard met je eigen grenzen in acht. Ik help je met de juiste uitlijning van de houdingen, afhankelijk van waar jij op dat moment staat met jouw lichaam. En dat is altijd goed. Soms is het goed een stapje terug te doen óf je net even uit te dagen zodat je uit je comfortzone komt. Op een speelse, toegankelijke én nuchtere manier gaan we flink aan de slag. Yoga kan confronterend zijn, maar brengt vooral ook veel plezier. Door hard te werken ga je langzaam weer landen in je lichaam. Ga je steeds meer ruimte ervaren. We sluiten de les af met een diepe eindontspanning en een kopje thee.

Wees meer dan welkom!
Liefs Silke

Meer info over mij www.yogabijsil.nl.