gvg-star.png  Mixdance

Angelique Richters gaat vanaf komend seizoen de Mixdance lessen verzorgen voor de 25+ doelgroep. Met haar jarenlange ervaring in Smashdance, is ze er van overtuigd iedereen uit te dagen in dans!

Bij Mixdance komen er allemaal verschillende dansstijlen aan bod. Streetdance, HipHop, Salsa, Zumba, TikTok challenges, Shuffle en meer!

Een les vol eenvoudige, maar geweldig swingende dancemoves. Op de hits van nu en danceclassics die iedereen kent. We starten de lessen met een workout waarin je werkt aan je lenigheid en flexibiliteit. Na een korte drink pauze gaan we aan de slag met dansen waarbij we een aantal lessen de tijd nemen om een choreo aan te leren. Na die weken gaan we aan de slag met een nieuwe dans. Dit wisselt steeds af in verschillende stijlen. Dit doen we zodat de dansen niet saai worden en we steeds een nieuwe uitdaging hebben.

Tijdens de lessen verbetert je conditie en je coördinatie én je kunt er zoveel expressie en uitdaging in gooien als je zelf wilt!

Op het einde van het seizoen zetten alle dansers en danseressen een geweldige mooie show neer.
Wil jij ook stralen op het podium?

Mixdance 25+

Dinsdag, De Koppellinck

Tijd: 20.15 - 21.00 uur

Leeftijd van 25+ jaar

Star  Aanmelden

Heb je interesse in één van onze lessen, of een vraag? Vul dan het contactformulier in.

Star  Agenda

< Maart 2024 >